poniedziałek, 17 lutego 2014

008 Ludzie, którzy mnie inspirują - Jamie Curry

Chciałabym, abyście poznali Jamie Curry, czyli Jamie'sWorld, którą po prostu ubóstwiam. Kim jest Jamie? Jest to osiemnastoletnia dziewczyna, pochodząca z Nowej Zelandii, która swoimi zabawnymi filmikami zdobyła sławę na całym świecie.


Jest to pierwszy filmik z Jamie, który przyszło mi obejrzeć i od razu ją pokochałam. 

O Jamie powiedziała mi moja przyjaciółka Martyna, która siedzi trochę na youtube i ogarnia prawie wszystkich vlogerów. Za to, że pokazała mi tą dziewczynę, jestem jej dozgonnie wdzięczna, bo za każdym razem, gdy mam jakieś smutniejsze dni, włączam sobie Jamie i po problemie. Potrafię całymi dniami oglądać jej filmiki i rżeć do laptopa jak chory psychicznie koń. Oczywiście, znajdą się Ci, którzy nie akceptują takiego poczucia humoru, a może inaczej - nie chwytają. Ja lubię, gdy ktoś ma do siebie dystans, i możemy poznać tego kogoś z każdej strony. Jamie podziwiam za taki właśnie dystans, bo nie ukrywajmy ale oglądając wszystkie te filmiki, można stwierdzić, że nie każdy by tak potrafił. WIELKI SZACUN DLA NIEJ! Widać, że nie ma kompleksów, a jak już jakieś ma, to potrafi je doskonale zakryć, bo ja nie dostrzegłam chyba żadnych. Moja sympatia do panny Curry wynika może też z tego, że sama też lubię się wygłupiać, i to do takiego stopnia, że niekiedy mogę być naprawdę dogłębnie obrażona. 



Olka, nie zachowuj się jak dzieciak!
Olka, ogarnij się!
Olka, zachowujesz się jak down!  



Jamie jest sobą, a ja biorę z niej przykład, bo nie uważam, aby zbyt duże ilości śmiechu były złe dla naszego organizmu. Jestem jeszcze młoda, nie skończyłam nawet siedemnastu lat i nie zamierzam na siłę stawać się dorosłą, bo jeszcze nie czuję się taka. Chciałabym pozostać dzieckiem tak długo, jak to możliwe, a Jamie mnie do tego motywuje, bo pokazuje, że musimy czerpać z życia jak najwięcej. 

Gdyby ktoś chciał dowiedzieć się więcej o Jamie, to zapraszam na jej kanał, facebooka i instagrama.


2 komentarze:

  1. Muszę przyznać, że nigdy o niej nie słyszałam.
    Ale teraz wiem, że jest naprawdę zabawna. W tym filmiku robić śmieszne miny.
    Co prawda, nie miałam dzisiaj złego dnia, ale humor i tak się poprawił, dzięki, bd polecała jej filmiki ^,^ Znasz może jeszcze innych vlogerów?
    Odpisz - http://niezapominajka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie nurtuje jedno pytanie na jej temat... GDZIE SĄ JEJ RODZICE? Zawsze widzę ją samą na filmikach, w jej domu też wygląda jakby mieszkała sama.

    OdpowiedzUsuń