niedziela, 29 czerwca 2014

021 Wakacje wakacje wakacje


Zdałam. I to nawet dobrze zdałam. W znaczeniu nie jestem do końca usatysfakcjonowana ze swojej średniej ale mogło być gorzej, a jak na liceum to jest w miarę dobrze. Przykładając się tak naprawdę jedynie do języka polskiego uzyskałam średnią 4.0.
Większy kawałek ciasta w nagrodę!

Chyba mam rozejm z moją polonistką. Przeprosiłam ją za swoje zachowanie, bo uznałam, że w sumie powinnam, a ona mnie przytuliła i to było takie sympatyczne z jej strony, naprawdę. Uuuu! I mam piątkę z polaczka (y) !

Jakie są moje plany na wakacje? Gdańsk. Wyruszam nad morze z moimi damami dworu i zamierzam bardzo dobrze się bawić. Swoją drogą, to uwielbiam Gdańsk i coraz częściej zastanawiam się nad tym, czy aby nie powiązać z tym miastem mojej przyszłości, bo się zakochałam. W tym mieście oczywiście. 

Potem domek z moim dziewczynami z klasy. Zważając na to, że mieszkamy w pięknym, bogatym w liczne jeziora regionie, będzie bosko. 

Następnie myślałam nad tym aby wyjechać na dwa tygodnie do Niemiec, do mojej babci, która mieszka tam na stałe. Planować sobie mogę ale jeszcze się zobaczy co z tego wyjdzie. Mam nadzieje, że jednak coś wyjdzie, bo nie zamierzam siedzieć w domu i nudzić się przed komputerem, choć znając moje szczęście pewnie tak będzie. 

Ostatnio odczuwam taką pustkę, samotność. Mam wrażenie, że coś się kończy. 

Oglądaliście ''Obecność''? Warto, czy nie?

4 komentarze:

  1. Hahaha, moja średnia jest naprawdę irytująca. Zabrakło mi jednej piątki do paska... 4.73... Ja też przykładałam się najbardziej do polskiego ♥. Choć oprócz tego także do niemieckiego i historii. Co do Gdańska, nigdy tam nie byłam. A byłaś w Oslo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polski moim życiem! <3
      Ja niemieckiego uczę się dopiero od roku, bo w gimnazjum miałam francuski, za którym tęsknię! A co do niemieckiego, to sądzę, że minie sporo czasu, żebym się przekonała do tego języka.
      Nie byłam w Oslo, ale to moje największe marzenie. W ogóle zwiedzenie Skandynawii jest jednym z moich życiowych celów :)
      A Ty byłaś?

      Usuń
  2. Taka średnia jest bardzo dobra, przynajmniej moim zdaniem. Ja nie bardzo zważałam na średnią, bo bardziej zależało mi tylko na przedmiotach maturalnych, więc do tego się przykładałam. Matura zdana, także już nikt mi na oceny nie popatrzy, choć nie były jakieś tragiczne.
    Fajne plany na wakacje. Ja już się wakacjuję z dwa miesiące, a jeszcze nigdzie się nie ruszyłam na poważniejszy wyjazd. Zazdroszczę Gdańska, chciałabym też pojechać.
    Co do powyższych komentarzy... Skandynawia jest przecudowna! Za każdym razem, gdy ją odwiedzam jest piękniejsza. :3 Polecam!

    [station-of-panic]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę! Ale jednocześnie współczuję, gdyż przed Tobą, jakby to ująć - dorosłe życie, które stoi otworem! Mnie to osobiście przeraża, a Ciebie? Ten dorosły świat?
      Często odwiedzasz Skandynawię?! *pytaznadziejąwoczach* Jak już wcześniej wspomniałam, MARZĘ o tym, aby ją odwiedzić.

      Usuń