sobota, 8 lutego 2014

002 Instagram - wytwórnia swaggerów



Też uważam, że tytuł tego postu jest nieco komiczny ale to jest moja opinia. Instagram, jest to aplikacja na nasze smartfony, dzięki której możemy dodawać zdjęcia wszelkiego rodzaju. Naprawdę wszelkiego! Jedzenie, rzeczy, pomieszczenia, a najczęściej obrazy naszych twarzy w lustrze tzw. samojebki. Na czym to polega? Dodając odpowiednie tagi (np. #me#myself#polishgirl#instafood#followme#followback) pod naszymi fotografiami jesteśmy automatycznie bardziej widoczni. Chyba mogę to tak określić. Oznacza to, że inny instagramowicz wpisując odpowiedni tag w wyszukiwarce, może znaleźć naszą fotkę i ją polajkować, a wiadomo, że czym więcej lajków, tym większy swag, który moim zdaniem jest jednym wielkim pozerstwem. 
Naprawdę nie rozumiem ludzi, którzy chcą wybić się przez Instagram. Przecież to do niczego nie prowadzi. Może jestem trochę brutalna ale tak jest. Pokazując swoją twarz, śniadanie mistrzów i firmowe buty, za które zapłaciliście ful hajsu, nie staniecie się lepszymi osobami. I tutaj ubolewam bo jest wielu ludzi, którzy kupują ten materializm i jarają się wami tylko dlatego, że macie vansy, jordany czy inne drogie patałaszki. Aha i jeszcze dodam, że to jest strasznie głupie, choć przyznać muszę, że sama mam insta. Tak mam, ale ze względu na to, że uwielbiam wstawiać zdjęcia co pięć minut. To chyba jeden z niewielu plusów instagramu. Możesz wstawiać tyle zdjęć ile zechcesz, a i tak nie znajdzie się nikt, kto cię za to shejtuje.

Zgadzacie się ze mną? Podajcie linki do Waszych Instagramów w komentarzach, bo też jestem ciekawa. 

DO NASTĘPNEGO! 

Zdjęcia pochodzą z weheartit.com

2 komentarze:

  1. DOKŁADNIE! c; te hasztagi doprowadzają mnie do lekkiego obłędu ;_;
    Sama instagrama nie mam, bo nie potrzebuję... jakoś tak nie sądzę, aby był mi w czymś potrzebny. Chyba niewiele kogoś obchodzi co robię w danej chwili ;D
    Miło by było znaleźć na Twoim blogu opcję obserwuj, z pewnością bym go nie zgubiła w blogosferze ;>
    Pozdrawiam, ciekawa jestem kolejnego postu c;
    ~ no-rules-in-my-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to niedawno powiedział mój nauczyciel od angielskiego '' ŚWIAT MA WAS GŁĘBOKO W DUPIE I NIKT NA WAS NIE CZEKA'' i tak jest chyba w przypadku instagrama. Robimy z siebie debili, nie bardzo wiedząc dlaczego.
      Właśnie zabieram się za dodawanie tego gadżetu i baaardzo mi miło, że mój wpis Ci się spodobał!
      Również pozdrawiam :)

      Usuń